Witaj, Zaloguj

liczba: 999
liczba: 5

Kategorie

Jak kupować - Kołdry i Poduszki - SENPO Sklep Internetowy

Jak kupować kołdry?

Jeśli znajdziesz interesujący Cię produkt - kołdrę, poduszkę - możesz włożyć go do koszyka. Towar dodajesz do koszyka, klikając na przycisk "Do koszyka". W większości przypadków wymagane będzie wcześniejsze wybranie dodatkowch parametrów towaru (np. rozmiar). Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się wybranemu produktowi, kliknij na jego nazwie lub zdjęciu, a wejdziesz na stronę z informacjami na jego temat. Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego dodałeś - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk". Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka, klikając na link "pokaż koszyk" w tymże panelu i kontrolować całą jego zawartość.

Jak sfinalizować zakupy w sklepie internetowym?

Jeśli chcesz zamówić wybrane przez siebie towary - skorzystaj z linku "Dalej" umieszczonego w panelu koszyka. Przejdziesz wtedy na strony, gdzie poprosimy Cię o zalogowanie się. Zalogowanie wymaga zalożenia konta - w tym celu wypełniasz krótki formularz, gdzie podany zostaje adres zamawiającego i hasło. Po zalogowaniu system zapyta Cię o sposób zapłaty, sposób dostawy oraz jeszcze raz potwierdzi całe zamówienie, dając możliwość jego zmiany.

Wybór sposobu dostawy, sposób płatności (regulamin platności.pl), oraz dane kontaktowe: email i telefon (podanie numeru telefonu jest wymagane).Po przejściu tych formalności i wysłaniu do nas zamówienia otrzymasz w ciągu kilku minut e-mail weryfikujący wysłane zgłoszenie.

Składanie zamówień

Koszyk

Wybrane kołdry kupisz u nas łatwo i szybko. Kliknij na zdjęcie lub nazwę interesującego Cię produktu, zaznaczając jego atrybuty, a potem na przycisk "Do koszyka". Produkt trafi do Twojego koszyka z zakupami. Zawartość koszyka aktualizowana jest za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.

Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie sztuk poszczególnych towarów w koszyku, wraz z cenami i podsumowaniem - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk" po lewej stronie ekranu. Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka i skontrolować całą jego zawartość. Wystarczy kliknąć na link "zawartość", aby na ekranie pojawiły się tytuły wybranych przez Ciebie produktów, liczba egzemplarzy, oraz cena Twoich zakupów (bez kosztów przesyłki!).

Ilość zamawianych sztuk możesz zmienić, wpisując odpowiednią liczbę w kolumnie "ilość".

Aby system zaktualizował dane o Twoich zakupach, potwierdź zmianę przyciskiem "Przelicz".

Aby usunąć produkt z koszyka, zaznacz go i kliknij przycisk "Usuń". Jeśli po sprawdzeniu zawartości koszyka zamierzasz kontynuować zakupy, kliknij "Powrót". Wrócisz na stronę, którą oglądałeś przed kontrolą koszyka. Jeśli chcesz zakończyć zakupy, kliknij link "Dalej".

Zamówienie

Sprawdź zawartość swojego koszyka (znajdują się w nim wszystkie towary, które do niego włożyłeś, podczas wizyty w naszym sklepie) i rozważ, czy decydujesz się na ich zakup.
Gdy zawartość koszyka jest już sprawdzona i decyzje podjęte, kliknij "Dalej". Przejdziesz tym

samym na stronę autoryzacji.
Podaj następujące dane:

  • adres e-mailowy,
  • imię i nazwisko,
  • adres, na który towar ma być dostarczony,
  • formę płatności,
  • numer telefonu.

To ostatni moment, kiedy możesz wprowadzać zmiany w składanym zamówieniu. Po kliknieciu przycisku "Zamów" na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany mail z potwierdzeniem

Jeśli po otrzymaniu maila dojdziesz do wniosku, że chciałbyś jeszcze coś zmienić w swoim zamówieniu, po prostu nie potwierdzaj tego zlecenia i wyślij nowe zamówienie. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 48 godzin są automatycznie usuwane z naszego rejestru. Jeśli zechcesz coś zmienić w zamówieniu, które zostało już przez Ciebie potwierdzone, będziesz musiał skontaktować się z nami telefonicznie 531-636-272 i 531-636-275

Anulowanie zamówienia

Jeśli będziesz chciał wycofać złożone zamówienie, możesz to zrobić tylko telefonicznie: 531-636-275

Pamiętaj! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Ciebie wysłane. 


produkt-miesiaca

Zamówienia internetowe

Skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego

(+48) 535-635-716

zamowienia@senpo.pl

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk DO KASY

Aktualności

Wybrani producenci
tempur
amz
fan

Zobacz koniecznie
polecamy
bestsellery
nizsza-cena

NASZE SKLEPY

Salon SENPO - Gdańsk

Rental Park
ul. Przywidzka 7
80-174 Gdańsk
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 533-336-278
e-mail: gdansk@senpo.pl

Salon SENPO - Gdańsk

City Meble
Al. Grunwaldzka 211
80-266 Gdańsk
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 575-636-228
e-mail: gdansk@senpo.pl

Salon SENPO - Olsztyn

Pawilon Handlowy
Władysława Leonharda 5
11-041 Olsztyn
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 575-636-259
e-mail: olsztyn@senpo.pl

Salon SENPO - Poznań

C.H. Giant
ul. Krzywoustego 68
61-144 Poznań
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 531-636-272
e-mail: poznan@senpo.pl

Salon SENPO - Poznań

Galeria Polskie Meble
Aleje Solidarności 34
61-696 Poznań
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 531-636-275
e-mail: poznan@senpo.pl

Salon SENPO - Warszawa

Domoteka - Park Ikea
ul. Malborska 41 - Targówek
03-286 Warszawa
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 575-636-227
e-mail: warszawa@senpo.pl

Salon SENPO - Wrocław

Galeria Domar
ul. Braniborska 14
53-680 Wrocław
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 575-662-577
e-mail: wroclaw@senpo.pl

Salon SENPO - Wrocław

Giant Meble
ul. Brucknera 32-34
51-411 Wrocław
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 531-636-479
e-mail: wroclaw@senpo.pl

Salon SENPO - Zielona Góra

Centrum Wyposażenia Wnętrz
Aleja Zjednoczenia 106
65-120 Zielona Góra
Google+ Lokalnie
tel.: (+48) 535-832-912
e-mail: zielonagora@senpo.pl

NOWOCZESNA I MODNA SYPIALNIA

Lozka Materace Materace Hilding Materace Tempur Dni Zdrowego Snu galeria

Znajdziesz nas w Google+