numer telefonu Telefon

535 635 716

E-mail

sklep@markowe-koldry.pl

Dostawa i płatności

Zabezpieczenia przesyłek

Zdajemy sobie sprawę, że przy zakupie artykułów wyposażenia sypialni, bardzo istotną kwestią jest całkowicie bezpieczna dostawa, dlatego:

  • przywiązujemy dużą wagę do odpowiedniego pakowania produktów (przy zabezpieczaniu towaru, stosujemy między innymi kartony, stretch oraz folie ochronne)
  • wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane przed wysyłką do klienta
  • zamówiony towar wysyłamy wprost z magazynu producenta lub z naszych własnych magazynów – dzięki czemu sprawujemy pełną kontrolę nad całym procesem realizacji zamówienia

 

Zamawiający powinien zweryfikować zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Zalecamy za każdym razem sprawdzenie zamówienia przy kurierze, nawet jeśli opakowanie zewnętrzne znajduje się w stanie nienaruszonym. Jeżeli jednak uszkodzenie zostanie odkryte już po odjeździe firmy kurierskiej, prosimy o kontakt z naszym sklepem lub bezpośrednio z kurierem dostarczającym zamówienie, aby umówić sprawdzenie przesyłki oraz spisanie protokołu szkody (w razie zaistnienia danej sytuacji, prosimy o przesłanie oryginału dokumentów na adres siedziby naszego sklepu internetowego).

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier, jako pracownik firmy zewnętrznej, nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zdarza się, że klient może otrzymać taki rodzaj pomocy, czego niestety z naszej strony nie jesteśmy w stanie zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z interesantem. 

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub czasu sprowadzenia go od producenta. Towar dostępny na magazynach wysyłamy każdego dnia roboczego do godziny 13:00, natomiast produkty, przy których na stronie internetowej widnieje informacja np. ,,wysyłka w ciągu 14 dni” lub ,,wysyłka w ciągu 21 dni,”, wysyłamy od razu po otrzymaniu dostawy tego produktu na nasz magazyn.

  • Zamówienia na łóżka tapicerowane i drewniane, realizowane są w ciągu 5-7 tygodni.
  • W przypadku zamówień niestandardowych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo po otrzymaniu zamówienia od klienta, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

Przy wyborze dostawy firmą kurierską DTS, należy liczyć się z wydłużonym czasem realizacji + 3 dni robocze.

Koszty transportu

Zamówienia standardowe, złożone w naszym sklepie www.markowe-materace.pl, dostarczamy bez dodatkowej płatności, na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DTS. Niektóre zamówienia wysyłane są bezpośrednio od producenta za pośrednictwem firmy DPD. 

Oferujemy darmową wysyłkę, która obejmuje cały asortyment sklepu internetowego markowe-materace.pl Łóżka i materace, dostarczają na terenie całej Polski: współpracująca z nami firma kurierska DTS oraz nasi wewnętrzni dostawcy.

 

Firma kurierska DTS – opcjonalne koszty:

  • wybór dostawy z wniesieniem: 30,00 zł

 

Kierowcy – opcjonalne koszty:

  • w miejscowości, w której znajduje się salon: 200 zł
  • w miejscowości oddalonej od salonu o 1-50 km: 350 zł
  • w miejscowości oddalonej od salonu o ponad 50 km: 500 zł
  • wniesienie zakupionych łóżek i materacy: 10,00 zł (za każde piętro)
  • wniesienie zakupionych łóżek i materacy: 10,00 zł (za usługę, w sytuacji gdy można skorzystać z windy w celach transportowych)

Formy płatności

Zamówienia mogą być opłacone w następujących wariantach:

  • szybkie płatności payu.pl lub przelewy24
  • raty PayU
  • przedpłata na konto bankowe

Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu odpowiedniej płatności na naszym koncie bankowym. Należną kwotę należy wpłacić na numer rachunku wskazany poniżej, w tytule podając numer zamówienia:

SENPO sp. z. o.o. sp.k.
Krzywoustego 68
61-144 Poznań
Zamówienia internetowe:
mBank S.A. 10 1140 2004 0000 3602 8062 3023

  • przedpłata zadatku na konto, dopłata gotówką przy odbiorze 

Ten sposób płatności najczęściej stosujemy w przypadku zamówień na łóżka.  Po zaksięgowaniu zadatku na naszym koncie bankowym, niezwłocznie rozpoczynamy proces realizacji zamówienia.

 

  • za pobraniem – płatności przy odbiorze

W przypadku wybrania tej formy płatności, należność odbiera kurier bądź kierowca, dostarczający towar bezpośrednio do klienta.

DTS – Home Delivery

Usługa Home Delivery od DTS obejmuje wszystkie miasta na terenie Polski, zatem bądź spokojny podczas dokonywania u nas zakupów oraz planuj swój dzień swobodnie, dzięki aplikacji z rozbudowanym panelem obsługi klienta. Każde zakupy jakie dokonasz w senpo.pl możesz zrealizować teraz w dużo łatwiejszy i przyjemniejszy sposób korzystając z zaawansowanej internetowej Strefy Klienta. Podczas zamawiania usługi możesz samodzielnie ustalić najistotniejsze szczegóły realizacji takie jak datę i godzinę dostawy. Każda dostawa jest realizowana przez dwóch kurierów DTS, za możliwie najniższą cenę na rynku. 

Zalety Panelu Klienta:

  • Precyzyjny czas dostawy
  • Szczegółowe informacje
  • Pełna historia operacji
  • Interaktywna mapa GPS
  • Dane osób obsługujące zlecenie
  • Informacje kontaktowe

Jak sprawdzić status?

1. Wpisz numer telefonu komórkowego, który został podany jako numer kontaktowy dla realizacji Twojego zlecenia, a następnie naciśnij przycisk „Wyślij”.

2. Na podany przez Ciebie numer wysłany zostanie SMSem kod weryfikacyjny. Po jego otrzymaniu wpisz go w drugim polu, a następnie wciśnij przycisk „Potwierdź kod”. Po potwierdzeniu kodu weryfikacyjnego zostaniesz przeniesiony na stronę swojego zlecenia.

 


+
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content